Mitt 2009.

Mitt 2009 har varit helt underbart. Jag har lärt känna många otroligt fina och betydelsefulla människor under året som gått både i Skellefteå + Norsjö och nu här i Lindesberg.

2009 började med ett nytt jobb. Ett lärorikt och nu i efterhand riktigt givande jobb. Där lärde jag bland annat känna underbara Petra!



Säsongen i Norsjö fortsatte och tiden där ligger mig varmt om hjärtat. Fina minnen och obeskrivliga känslor finns från laget, hallen, träningarna, matcherna och alla upplevelser runt omkring.


När säsongen tog slut var det en sommar fylld med kärlek som närmade sig. Jag och min sambo tog oss en skön och välbehaglig resa till Turkiet. 


 

 


Sen var det bara att packa väskorna igen då vi bestämde oss för att flytta till Lindesberg för att spela volleyboll och han hockey. Ja, det här är bara en bråkdel av det som hänt under 2009. Och det turned out to be riktigt bra ju, precis som jag hade hoppats på i ett tidigare inlägg från förra året.  

Det har varit ett bra år som bjöd på många goda skratt, händelser och 2008 har varit ett stort kliv för mig. Att flytta 80 mil från familj och vänner har inte alltid varir en dans på rosor, men det har dock varit mycket lärorikt.
Jag hoppas, och tror, att 2009 kommer vara minst lika bra. Jag ser framemot året och vet att jag kommer ha the time of my life! Jag har så mycket framför mig som jag vill göra och kommer att åstadkomma, volleybollmässigt och i privatlivet. Du är så välkommen så 2009 =)



Love.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.