Lycklig i mina nya jeans.

Vi trotsade det iskalla vädret idag, jag och A. Vi tog oss till Örebro med tio-bussen och körde en 4 timmars shopping. Jag fick några riktigt bra kap med mig hem. 

 


Supersnygga jeans från H&M, som både sitter bra och är sköna - vilket är mycket ovanligt!
399:-


Protect & Perfect body serum från Åhléns
49:- (o.p 119:-)


Sonia Rykel H&M,
50%


Vanlig t-shirt från Gina Tricot i fin rosa färg
74,50:-


Nike (färgen är mycket snyggare i verkligheten, fotot gör sig inte rättvist)
50% 299:-

Sen har jag en hel rad med snygga grejjer från H&M som är redo att beställas hem, dock inte på rea men de har en skön jag-längtar-redan-efter-våren-feeling.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.