22.7.10

Fy vilken dålig natt. Jag brukar aldrig ha problem med att sova. Jag kan slockna vart och när som helst typ. Men just inatt gick det inte somna ordentligt. Ingen höjdare!
När älsk vaknade åt vi en stor och god frukost. Han läste morgontidningen och jag bläddra i H&Mkatalogen som just kommit. Även då stickat, stövlar, mössa och höst känns lite avlägset just nu så längtar jag faktiskt liiiite grann.
Vi gick en promenad runt broarna också, och jag testa mina vikter runt handlederna för första gången. Det blev tungt efter ett tag men det är ju perfekt träning för armarna samtidigt som man promenerar. Så får de va med och jobba lite!
Snart blir det duschen. Ska göra oss iordning. Middag hos farmor-R med E&E. Sen ska vi till trästocksfestivalen och lyssna på Melissa Horn!! Can´t wait <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.