29.7.10

Jag har bra träningsvärk i armarna idag. Det blev hårt pass igår. Körde bara överkropp på gymet, i typ 1 1/2 h. Massa axlar, biceps, triceps, bröst, skuldror.. sen mage och rygg förstås. Jag hoppa i bassängen efter också för jag tänkte simma 2 km men det gick inge bra för det gjorde för ont i knät. Så jag simma bara 1 km fast inte med riktiga simtag, det blev mest sprattel med benen. Men armarna fick ju jobba på bra!

Mest pinsamt var ju när jag kommer in i badhuset och hela Skellefteå AIKs elithockeylag är i poolen och har gemensam träning. Så det vara bara att dra in magen, sträcka lite extra på sig och snabbt gå ner till andra sidan och ner i vattnet! haha fy vad jag kände mig uttittad! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.