Dagens.träning.

Drog till Eddahallen och simmade 2 km! Simmade också 10 längder så fort jag kunde med vila mellan varannan längd. Det var lite tungt men kändes bra att typ alla muskler i kroppen fick jobba! Jag tog mig in sväng på gymmet också och körde massa bålstabövningar på balansboll och sen framsida och baksida lår samt axlar och skuldrerna i maskin.
Helt slutkörd efter men det var meningen. Pumpa ut krafterna!
Till middag blev det supergod kyckling med chashewnötter med ris från Wok&Roll - smaskens!

En lugn promenad på kvällen ca 1 h avslutade jag och älskling dagen med. Precis lagom innan det börja regna igen(!)




Kommentarer
Postat av: Jossan

Gud va du är duktig med träningen. Jag blir så peppad av att läsa så nu blire en powerwalk sen gymmet=D



Ha en bra Tisdag!:)

2010-07-27 @ 07:05:59
Postat av: Josephine

sv: Tack Jossan! Vad glad jag blir att kunna motivera till träning :)

Kör hårt!

2010-07-27 @ 22:10:33
URL: http://jooosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.