Gårdagen.

Det blev en sista lunch hos FramorR igår, innan vi åker. Kommer inte se henne igen förens vid jul så vi ville passa på att träffa henne en sista gång innan vi åker. Hon bjöd på god mat (som vanligt) och man blev proppmätt (som vanligt). Jag tror gamla människor har mer fett i maten än vi har idag. Jag har lärt mig efter att ha ätit hos farmor att man MÅSTE ta två gånger, ibland fylla på tallriken en tredje gång. Så jag tar pyttepyttelite mat för jag vet att jag måste ta igen. Det är ju nån slags artighetsgrej att inte säga nej. Så det slutar ju alltid med att man rullar därifrån sen!

På kvällen träffa vi några vänner och hade hur mysigt balkonghäng som helst. Jag låg lågt med alkoholen, måste ju vara lite seriös nu när säsongen snart börjar. Vi tog oss ut till station8 vid midnatt och där var det en jättegullig kille i baren som bjöd mig på en drink (alkoholfri) och den var dessutom huuuur god som helst! Nästan godare än en drink med alkohol i. Aja, kvällen var riktigt bra. Nykter, men riktigt bra för det. Jag kan ju faktiskt gå ut nykter och ha hur kul som helst :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.