Good.workout.

Den mesta tiden idag har bestått av att slappa. Vi cruisa runt med bilen och kolla på hus på skojj en sväng mitt på dan. Fina hus det finns i Skeå! Dock skulle jag inte tacka nej till ett på Sunnanå Strand (drömmer mig bort).
När vi kom hem från en fika på Mobackens sommarcafé drog love iväg med Tord och spela tennis. Jag själv tog mig ut och kuta 5 km. Det var lite för varmt för att springa egentligen.. Efter löpningen körde jag massa styrkeövningar, på gräsmattan utanför huset, såsom armhävningar, situps i dess mängder, benböj, utfallssteg, rygglyft m.m. Ett ordentligt träningspass - det gillas!






Kommentarer
Postat av: Cissi

fan vad biffiga armar du ;)

2010-07-15 @ 17:26:14
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.