Home.sweet.home.

Jag hade rätt. Inte helt oväntat. På hovet på högsta volym! Och så kände vi in de nyaste låtarna också, såklart. Winnerbäck i allra högsta grad. Love it!
Lördagkvällen innehöll allt det goda med underbart sällskap. Familjen T&T <3
Det är ju nått speciellt att åka hem och hälsa på familjen. Kvalitétid när den är som bäst! Dock otroligt jobbigt att åka därifrån.. kan inte hjälpa att få ett par tårar i ögonen. Jag måste bli bättre på att åka hem, speciellt under säsongen!
Lillebror, du är bäst! <3



Idag har jag rest hela långa dagen. I sommarens hetaste dag(?). Och efter att ha suttit på en 2h40min lång bussresa som skulle tagit slut i Örebro 16.10 men egentligen slutade 16.20 och gjorde så att jag missa nästa buss till Lindesberg så fick jag slurpa på en cola i 1 1/2h på Macedonken i Örebro till tåget tillslut fick ta mig till Linde.
Men nu äntligen är jag hemma och soffan har aldrig varit så skön och omtyckt.
Kvällen är dock inte slut än. Det ska tvättas och ompackning inför Skeå-resan ska påbörjas.

Slänger in ett till inlägg ikväll och visar dagens inköp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.