In.my.shoping.bag.

   

Detta bland mycket annat smått och gott fick följa med hem efter gårdagens shopping. Skorna är ett par favoriter, gillar verkligen kilklackar det är så mycket skönare att gå i. WEtröjan är en hood med dragkedja och inte riktigt så skarp i färgen som på bilden. Den är mer ljuskorall, och passar sig perfekt till brännan en sen sommarkväll! (+ att det var halva priset.)

Om en timme beger jag mig till Sthlm och stannar till söndag. Ska försöka blogga under tiden men mest vill jag ju bara slappa och umgås med famlijen.
Hejåhå!

 

 




Kommentarer
Postat av: Malin

Skorna va ju skitsnygga ju! :)

2010-07-01 @ 21:06:43
URL: http://malinleewahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.