Tidsförbättring.

Tog mig ut på en 5 km löprunda. Snabbare tid idag. Förbättring. Det gillas!
Köpte en beachvolleyboll idag också. Bolla lite med älsk. Nu ska jag få tillbaka bollkänslan som så snabbt försivnner så fort man lägger ifrån sig bollen ett par veckor. Icke bra!
Efter träningen och en skön kalldusch tog jag en långpromenad. Det har blivit sånt där härligt sommarkvällsväder här i norr.
Jag är ensam ikväll. Ganska skönt faktiskt. Ligger och läser Chic och Veckans NU, eller läser och läser, jag tittar väl mest på bilderna! Älskling är med ett par old friends från skoltiden och äter surströmming. Jag är inte ett jättefan av strömming så det går ingen nöd på mig!


 Röhnisch är mitt nya favoritmärke.
Snygga träningströjor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.