Utomlandskänsla.

Har spenderat många timmar på vitbergsbadet idag i vår 30 graders heta värme. Skönt att bada i pool. Jag är inte så mycket för sjöar och hav. Vi tog med lunch och åt där också, hade det riktigt skönt.
Man har inte orkat så mycket i hettan men ikväll när det blev lite svalare tog jag mig ut på en joggingtur. Det var riktigt tungt (helgens bravader har satt sina spår!) så jag tog det rätt lugnt i sisådär 30 min. Ska komma igång med träningen på allvar nu. När vi åker hem till Linde första augusti så börjar ju säsongen på en gång och då gäller det att vara fit och förberedd. Men det är inga problem. För löpning är ju snabb och effektiv träning sen har svärföräldrarna lite vikter i källarn så man kan köra lite frivändningar och sånt! Mycket bra.

Våra underbara vänner N&L och deras lilla E hälsa på idag också! Sötare unge för man leta länge efter :) <3

Nu sova. Imorrn stan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.