EM-Brons.Ukraina.2010.YMCA.

Tredje våningen, ofrächa toaletter, äcklig mat, mögliga väggar, rostiga duschar, trasigt kakel, hemlösa hundar... ja jag kan fortsätta på det här spåret ett tag till men ni förstår nog vilken standard det var i Ukraina.. Men det gjorde faktiskt inte så mycket för vi hade så jäkla kul! Den här resan är verkligen ett minne för livet. Jag har fått nya vänner, nya erfarenheter, jag uppskattar livet och Sverige mycket mer än tidigare, jag har ett EM-brons med i bagaget hem och så blev jag utsedd till tureringens bästa passare. 
Vi (Sverige) bjöd ju även på nakenchock under banketten till låten Sexi bitch och det var bara EN av höjdarna under helgen! Så ni kan ju bara tänka er vilken händelserik helg det varit förutom volleybollen!
 
Jag avslutar med att citera Emelie - det här var "en KUNG jävla helg"! :D
 


Fler bilder finns på facebook ;)




Kommentarer
Postat av: Nadya

WELLCOME TO MY WORLD....

2010-06-08 @ 14:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.