Good.practice.today.

WOW! Jag är helt slut. Träningen med handbollsbrudarna var riktigt jobbig, men kul. Vi började med att
springa 4 min och jogga 3 min * 4 (sammanlagt 28min)
sen körde vi massa basicövningar på matta.

Det positiva var att det gick bättre än förväntat på löpningen. Och nu vet jag att jag ligger bra till med sommarträningen gällande löpningen. Jag måste bli lite bättre på styrketräningen bara men bygga muskler kommer lite senare under sommaren enligt min plan. 

Efter träningen blev det en proteinsmoothie;
blåbärsfil
hallon och en banan
honung och kanel
2 skopor proteinpulver

och två käckemackor med avocado, sallad, gurka, ost och paprika på.

Nu ska jag fortsätta kolla på topmodel så visar jag vad jag köpte efter det!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.