Hanging.in.there.

Gårdagen spenderades i butiken (nya extraknäcket). Och jag fick vara helt själv, snacka om givet förtroende. Och jag trivdes nåt otroligt och hade superkul. Hoppas det blir många många fler dagar där.

Halsen och febern kändes ytterst lite bättre idag men jag tog mig till vårdcentralen och fick konstaterat att det inte var körtelfeber och streptokoker gav det inget utslag på heller men det var nåt värde som visade sig vara mellan virus och bakterie. Hur som helst fick jag pencillin utskrivet så det ska man börja knappra EFTER midsommar ;)
Har jag härdat två dagar med arbete kan jag härda en midsommar också!




En snikpik på min nya bikini som jag bara älskar!




Kommentarer
Postat av: madfje

ser ut att va en jättefin bikini! vart är den ifrån ? :D

2010-06-24 @ 17:58:59
Postat av: lisa tannerfalk

det är ju precis det jag har också har! har varit sjuk sen i onsdags med exakt samma symtom. till mig sa dom att det var en infektion. knaprar också penicillin! woho

2010-06-27 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.