Hot.practice.today.

Shit, vilket träningspass med handbollsbrudarna det blev idag. Efter uppvärmningen körde vi:
Olympic x 2
5x3 frivändning
5x3 frivändning med stöt
3x3 ryck
3x3 sittryck


Efter styrkan så gick vi ut och körde rusher där vi tävla mot varann sen gjorde vi något som var helt nytt för mig och kallas "Sjutti-tjugo":
Man jobbade i en stor fyrkant med olika slags hopp, steg och rusher på sidorna från hörn till hörn. Då gjorde man alltså detta i 70 sekunder och så vilade man i 20 sek. Och så här höll vi på i evigheter. Jag var helt slut efter och trodde att träningen var slut. Ack så fel jag hade! Då gick vi ihop två och två:
Sneda situps 2x8
Finnen 12 st
Vindrutetorkarn 10 st
Armdrag 10 st
15 armhävningar
16 situps + 16 sneda situps
(tror jag fick med allt)

Iaf, så är jag helt slutkörd men oj så skönt det är efteråt när man är klart med ett hårt träningspass!


Svalkande gott efter svettig träning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.