I.will.give.you.an.answer.

Hej! Jag mâste bara frâga nu när jag har sett sâ mânga gânger att du springer innan frukost. Var fâr du energin ifrân? äter du verkligen ingenting innan löprundan? Det kanske är ett bra sätt att bränna fett pâ för det kan ju inte finnas sâ mycket annan energi tillgänglig, men är det verkligen bra? Fâr du inte ont i huvudet t ex?

Svar: Jo alltså oftast tar jag en halv banan eller några klunkar blåbärssoppa (inte mer för då får jag håll) för att få lite snabb energi. Jag tycker det är skönt att springa innan frukost för om jag ska springa efter måste jag vänta så länge innan frukosten lagt sig i magen osv.. och så vill jag ha träningen bortgjord så tidigt som möjligt så man inte behöver tänka på det mer under dagen :) Jag har aldrig hört att det skulle vara dåligt eller "inte bra" att springa innan frukost.. jag kör ju typ bara 30 min. Och jag vet många som promenerar typ 1h innan frukost för att bränna fett och så men det tar ju sån tid - snabbare att springa och så får man kondis på köpet, och snygga ben ;) Jag har aldrig fått huvudvärk eller nåt sånt tråkigt..
Hoppas du är nöjd med svaret! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.