Sick.but.happy.

Vakna upp med tokfeber och sjukt ont i halsen! Usch vad hemskt, jag kände mig halvdöd. Och vad händer då mitt på dagen, jo jag bli inringd för jobb i en klädesaffär här i stan och jag kunde verkligen inte säga nej eftersom det var första gången och hon ville att jag skulle jobba imorrn med. Så det var bara bita i det sura och försöka göra sig till människa med lite smink och en blommig kjol. Usch jag har aldrig genomlidit en dag på det här viset. Men jag klistra på ett smile och det gick superbra! Så himla kul. Och nu ligger jag i soffan och försöker kyrera mig med alvedon, te, vatten, ja you name it.. för att bli frisk så jag orkar hel dagen imorn.
Jag ser iaf framemot det! Ska sova bort sjukheten nu så jag bli frisk! Tankens kraft. Frisk. Frisk. Frisk...
God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.