A beautiful day.

Oh jisses vad skönt det var med sovmorgon imorse! Första dagen som arbetssökande igen. Känns hyfsat bra för tillfället. Men som tidigare nämt har jag andra jobb på gång. Så jag vill inte oroa mig för den biten. Men jag vill hitta ett bra sommarjobb eftersom vi ska vara kvar i Lindesberg största delen av sommaren.
Plus idag var att solen sken och jag tror till och med att det var plusgrader ute, det kändes som det iaf. Härligt vintervår väder! Jag blir så glad av sånt här väder. Man känner hela kroppen fyllas av glädje. Fånigt kanske men det är bra energi.
Jag och sambon tog en promenad och uträtta några ärenden på stan idag. Jag stanna till hos Fia på hårstudion en stund också. God I miss that! Massa prat, skvaller och 1 1/2 timme senare så var det dags att slänga i sig lite mat och dra till träning.

Det var min dag det! Hur har ni haft det?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.