Bloppis.

Lämna namn, adress, mail samt vad du vill köpa i kommentarsfältet. Jag kommer inte publicera kommentarerna så ingen annan kommer se. Jag står för frakten.

Först till kvarn är det som gäller så skynda att fynda! ;)

1. Oanvända skor från H&M storlek 40 men passar även en 39a.



Pris: 50 kr.


2. Svart kavaj/trenchcoat storlek 38a. Använd en gång. Supersnygg och trendig men är lite för stor för mig.


Pris: 50 kr.


3. Chanelörhängen.


Pris: 150 kr.

4. Trenchcoat-liknande vårjacka från Zara. Beige/ljusbrun storlek S.


Pris: 300 kr.




Kommentarer
Postat av: Cissi

synd att du har så stora fötter....

2010-03-11 @ 14:41:17
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.