Dilemma.

Arbetsintervjuven idag gick relativt bra. Jag hade lämnat in mitt cv för ganska länge sen men nu hade mitt cv hamnat i sommarjobb-högen. Intervjuvn flöt på och de verkade intresserade och glada över att jag ville jobba hos de. Men, så fråga de om jag visste något datum i sommar jag inte kunde jobba. Då sa jag att jag och sambon ska åka till Skellefteå under tre veckor. Det var inte så populärt och de ställde sig lite på tvären. De hade trott att jag bara sökte sommarjobb men jag sa att om de behövde någon redan nu så var jag tillgänglig.
Men jag vill inte byta bort Skellefteå mot att jobba. Men jobb är ju alltid ett jobb. Så jag måste fundera över hur jag ska göra nu!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.