En underbar dag.

Nu är jag inne i dag två på den sockerfria veckan och det är de 3 första dagarna som är jobbigast sen försvinner sötsuget. Men jag kör på fast det ibland är lite tufft och det gärna skulle vilja slinka ner en liten chokladbit!

I dag var det så himla fint väder så jag satte på mig träningskläder och löparskorna imorse. Det blev en runda på 3 km. En lagom och behaglig runda. Åh vad jag har vårkänslor nu!
Jag och sambon tog en sväng in till Örebro också. Där shoppa vi loss och åt middag på Oleary's. Mycket trevligt!

Jag köpte bland annat den här snygga trenchcoaten - I love it!


Dagens kost

Frukost: müsli, mjölk, banan
Lunch: spaghetti, köttfärssås, sallad
Fika: kaffe
Middag: ceasarsallad, kyckling, pommes

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.