Kvarsfinal 4. Now it's over.

Ja vad säger man efter en förlust i en (vad det blev) avgörande kvartsfinal. Känns inge vidare. Det hade nog kännts lite bättre om vi spelat superbra och verkligen på topp och att Sollentuna vann för att de var det bättre laget. Men så var det inte. Det var vårt eget fel att vi förlorade, våra misstag och vår inställning. Vi började starkt och första set var mycket jämnt. Men sen hände något på våran sida (eller inte hände kan man ju också se det). Allt tappades och rann ur våra händer. Förlust 3-0. Det var ingen vidare bra avslutning på den här säsongen. Men jag ska inte deppa för det. Jag ser tillbaka över 09/10 och tar med det positiva och de härliga vinsterna, resorna och minnena med mig framåt (vi vann ju Svenska Cupen bland annat, det är inte dåligt!).



Säsongen är slut nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.