Ny vecka, nya möjligheter.

Måndag igen. Känns bra.
Jag har idag inlett en ny sockerfri vecka. Så ni som är sugna på att göra samma sak kan hänga med här. Och eftersom det är en del som är intresserade av kosten så lägger jag upp det. Ni som inte är så intresserade behöver inte läsa.
Jag lägger upp kosten och den träning jag gör utöver volleybollen. Nu är ju säsongen inte slut än så det bli mest volleyboll men efter säsongen så kommer jag träna mer på egen hand. Både styrke och kondition.

Frukost: Musli, a-fil, banan, mango, ananas, blåbär
Lunch: Västkustsallad
Mellis: Sesamknäckebröd med ost, mjölk, kiwi
Middag: Spaghetti och köttfärssås, sallad, mjölk

Vi hade träningsledigt från volleybollen idag så jag körde igenom kroppen med lätta vikter i gymet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.