Onsdag.

Igår var sista dagen på Biltema. Vi har varit så snabba och effektiva så de kunde inte sätta oss i arbete fler dagar. Det var inte de bästa nyheterna eftersom jag behöver pengarna men men. Nu är det bara att leta vidare efter något annat. Det här jag hade nu som varuplockar inför nyinvigningen av Biltema var ju bara max 11 dagar men ändå..
Så idag på min "lediga" dag har jag städat och gjort fint hemma inför påsk.
A ska som sagt till Östersund på bröllop. Och hör och häpna! Hur kan man bjuda någon på bröllop utan att bjuda med respektive? haha så var fallet den här gången men jag och tjejerna ska ha en kul helg här i Linde och så får vi se om jag hinner ta mig hem till Stockholm en sväng också.
Snart kommer A hem från arbetet och då ska vi ha en myskväll med god middag och kanske en bra film för att ha lite qualitytime innan han åker. <3.

Juste, jag ska göra en sak nästa vecka också men sist jag skrev om det här så gick det åt pipsvängen. Så jag lämnar det såhär. Går det inte åt pipsvängen så berättar jag mer efter! haha

Hej så länge.

(Grattis på födelsedagen bästa underbara pappsen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.