Så mycket kärlek i luften.

Lördagen var helt underbar. Jag och älsklingen hade en heldag på Marieberg Galleria med massa shopping, fika och lunch!
Jag köpte några tröjor från Gina Tricot och H&M och så ett par supersnygga jeans för 199 kr från H&M, som sitter som en smäck - vilken guldträff!
A köpte en hel kostym-outfith på Dressman (han ska nämligen på bröllop om ett par veckor). Och butikssäljaren var chic och helt underbar. Hon hjälpte på ett bra och snabbt sätt och A blev supersnygg!

På kvällen var det årsmöte med klubben följt av en avslutningsfest. Ojojoj vad kul vi hade! En helt underbar och minnesvärd kväll minsann. Kommer sakna laget något enormt. Och konstigt nog så längtar jag till nästa säsong. Haha den här har inte mer än tagit slut förens jag vill gå på nästa! Hur som helst så vart jag invald i styrelsen också, kul va!

En grym lördag var det, kort sagt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.