Smart köp.

Team Sportia hade rea idag så jag gick dit och hittade en supersnygg skidjacka. Jag tänkte att jag kanske skulle vänta till nästa säsong eftersom våren börjar komma och jag kommer ju inte vara i någon skidbacka direkt förens kanske till nästa vinter. Men eftersom det var rea så tänkte jag ändå vara smart och passa på nu när det är billigare.
Färgen är snyggare än på bilderna, måste jag bara påpeka. Och den passar perfekt till mina bruna täckbyxor. Jag är nöjd med mitt köp :)



Jag vill köpa en systemkamera så man får lite sjysstare bilder :)




Kommentarer
Postat av: Lillemor A

Haha den var riktigt ful du Josephine :D

2010-03-18 @ 00:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.