Tisdag.

Det har varit en seg förmiddag. Jag har bara suttit vid datorn, bloggat och surfat och lyssnat på musik på mtv.
Måste nog ta mig ut på en promenad så man vaknar till lite. Det är ju match idag! Vi åker halv två.. och kommer hem mitt i natten typ. Matchen börjar sju och håller säkert på i två timmar (minst). Sen tar det lite mer än två timmar hem igen.. Och jag blir lite stressad över det eftersom det är första dagen på mitt nya jobb imorrn. Det är inget märkvärdigt arbete, det är bara extra jobb i 11 dagar men jag måste åka från Linde med tåget tio över sju! Fatta tidigt jag måste gå upp!! Gaaah. Men men, det är bara att bita i det sura och fixa det!

Nu fokuserar vi på matchen!
Ha en bra dag! Och kan ni får ni gärna komma och hejja kl 19 i Sattelit, Sollentuna!




Kommentarer
Postat av: Cissi

okej, jag kan väl komma då!

2010-03-23 @ 14:14:32
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.