0.

Jag vill bli ett hälsofreak. Men inte i en tråkig benämning utan en positiv och friskfläkt-benämning. Vi får se hur det går, jag känner ju mig själv! Men den här gången känns det riktigt bra och motiverande. Och jag gör det för själen och välmåendets skull. Inte för nåt hetsigt ideal eller liknande, helt fel. Mer ur en träningssyn.

imorrn gåt startskottet för ett hälsosammare liv och tillvaro. Jag vill prestera bättre på volleybollplanen, jag vill bli mer fit men självklart vara piggare och må bättre. Inifrån liksom. Min vän Linda har kört på detta nu ett tag och det verkar riktigt bra. Så jag tänkte också prova!  

Och för att inte tråka ut er som inte har det minsta intresse av detta (jag har fått några kommentarer om att jag inte gör annat än tränar blablabla..) så håller jag denna specifika del i min andra flik. Den bredvid BLOGG högst upp på sidan. Den hette tidigare OM MIG men tillsvidare COOMING SOON. (Tills jag kommit på ett bra namn, eller bara tills jag inte kommer på men måste skriva nåt :P)




Kommentarer
Postat av: Nene

meeeh, det är ju träning och hälsa som är roligast att läsa om ;) enligt mig iaf :P

2010-11-03 @ 00:19:32
URL: http://iqbanan.blogg.se/
Postat av: Cissi

bra! då kan jag få veta mer om det fungerar! ;) <3

2010-11-03 @ 09:42:38
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.