1/52

Idag har jag hämtat utt mitt paket. Och det innehöll alltså... trummvirvel.. herbalife!!
Jag har bara hört massa bra om detta och att det verkligen fungerar till det syfte man är ute efter. Och i mitt fall då prestationshöjare och mer fitforfight ;)

Typiskt nog åker vi bort tor-sön med volleybollen på Nordic Championship i Norge så det blir en utmaning att planera kosten och inte slarva på hotellfrukosten och dylikt ;) Men ska verkligen försöka vara så nyttig som möjligt!

Frukost: macka med kalkon, proviva mango, kaffe

lunch: kinawok

middag: shake

Träning: volleyboll

kvällsmål: proteinbar


Jag hade tänkt att köra helhjärtat och stenhårt fram till julafton. Det är första "hållplatsen".



Kommentarer
Postat av: Nene

orkar du verkligen med volleybollen på bara en shake? Och att äta bara en proteinbar efter, jag skulle dööö av hunger, haha xD fast det är iofs bara jag, och jag äter ju som en häst trots att jag är liten, haha... Men samtidigt kan jag inte låta bli att undra om det verkligen är bra för kroppen att äta så lite och träna hårt samtidigt? bryts den inte ner mer än den byggs upp då?

Har btw ätit herbalifes proteinbars, riktigt goda är de! :D Som godis typ, haha...

Lycka till!! :)

2010-11-03 @ 22:14:20
URL: http://iqbanan.blogg.se/
Postat av: Josephine

SV: herbalife-shakearna och barsen är mer mättande än vad man kan tänka sig. Sen visste jag också att vi bara skulle ha en lätt träning med endast serve och mottagning den här träningen. Vilket för mig som passare innebar serve.



Tack! :)

2010-11-08 @ 17:54:04
URL: http://jooosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.