on the road again.

igår var det många timmar som spenderades i bil. Till Gislaved, spela tre snabba set och sen hem igen. Roligt var iaf att vi stanna i Jönköping påvägen ner för lunch och svängde in på IKEA. Såklart shoppa vi litegrann!
Det IKEA som är här i Örebro tycker jag inte alls är nåt att hänga i julgran. Dåligt sortiment och litet. Nej, alla andra IKEA som jag varit på är mkt bättre!

Som sagt så var det tre snabba set igår. Till oss då, för att förtydliga det hela! Tre sköna poäng. Men det som var mindre skönt var min nacke som gav mig en äcklig huvudvärk. Jag har aldrig varit med om dess like. Tur vi har en massageterapeut i laget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.