a good day with to lovely americans.

det blev bara jag, crystal och margie som åkte till marieberg. fast det är inte så bara och bara egentligen!
vi hade riktigt mysigt och fick oss ett par härliga kap var. crystal gick iofs lös på gina tricot men det var bara skoj =)
jag bytte min jacka på stadium till en hel och det känns genast så himla bra. i love my new jacket! sen blev det också ett par skitsnygga höst/vinter skor i skinn från din sko. men jag är fortfarande lite osäker på om jag inte skulle tagit de svarta ist. köpte med mig den bruna modellen hem. hmm.. måste suga lite på den karamellen.

nu ikväll har jag uppdaterat min iphone och efter 4 timmar så håller den fortfarande på.. hoppas på att den är klar snart för jag är jäkligt trött och ska upp och jobba imorn..


tröjan köptes på H&Ms barnavdelning idag. Mycket bra, snygg och framför allt billig! :)



crystal, you have do facebook the pic on us 3 with the orange hats ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.