en ledig helg är lika med massa shopping.

jag har gått och blivit dunderförkyld. Inge bra! Men det stoppade mig dock ändå inte från att köra en heldagsshopping i Örebro igår. Jag köpte massa bra grejjer.. Kan visa bilder senare..
Gick in på stadium det första jag gjorde och det första jag la ögonen på var min nya vinterjacka! :D Lycklig! Men när jag kom hem såg jag att det var ett pyttelitet hål bak på jackan så jag ska byta den idag.
Jag, Margie, Sam, Crystal och Klaudia ska nämligen till Marieberg idag :) så det blir ju perfekt. Hoppas även hitta skor på skopunkten.. får se hur det går.

Ikväll blir det att mysa ner sig i soffan och kyrea mig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.