det var en helg full med aktiviteter.

Helgen har varit väldigt bra! Nyttig och lärorik. Vi har alla i laget kommit varann närmare och jag har lärt mig saker om mig själv jag inte visste om tidigare.
Vi hade tiokamp, simma i en iskall sjö, gick på dass, satt uppe till nattens småtimmar, bodde i en supermysig stuga, träna skiten ur oss och bara hade så himla kul!
Vi satte upp mål och prata om hur vi ser varann och vad vi förväntar oss av varann - mycket nyttigt!

Nu har jag fått mina härliga åtta timmars sömn i min underbara säng tillsammans med min underbara sambo. Tillbaka i vardagen! Idag blir det vi som tar lilla pärlan till bl.a. stadium outlet och lager.
Träning ikväll.. (och jag har träningsvärk!!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.