du finns i mina drömmar när jag sover.

träningen gick superbra. Matilda fyllde år. Grattis! Men eftersom jag jobbar imorn och måste va fräsch så håller jag mig kvar i Linde medans några i laget drar hem till födelsedagsbarnet och firar lite. Jag sparar mig till lagfesten första oktober ;) Det är nästa helg det. Nu ihelgen drar vi till Sollentuna för att spela turnering. Det har varit mycket volleyboll nu och nästan alla helger har varit mer eller mindre uppbokade men nästa helg har jag stora planer för mig och lovely. Kvalitétstid ska det bli lördag söndag!!






Kommentarer
Postat av: Cissi

sjukt snygg i håret tjejen! verkligen! ses på fredag... :)

2010-09-22 @ 11:42:35
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.