en helt vanlig tisdag.

Steg upp tidigt imorse för att köra ett tungt pass på gymet. Blev benböj, frivändningar, löpning och lite mage, rygg.
Vi tränar på rätt bra nu med volleybollen så all energi går åt till det tyvärr. Hade möte med CC angående jobb och jag får nog veta i veckan hur det blir med det - fingers crossed!

Efter en lunch med Crystal och Pula så begav jag mig hemmåt, tog en snabb powernap och nu städning. Det ser för jäkligt ut hemma. Köket har blivit som ett kontor och vardagsrummet och sovrummet har vi inte ens gjort klart efter tapetseringen. Skärpning!

Måste hinna äta nåt innan träningen ikväll så det får räcka för nu. Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.