converse @ bubbleroom.



www.bubbleroom.se




Kommentarer
Postat av: J

Hej Josephine! Jag har en fråga som jag hoppas du kan svara på;) Såg i ett inlägg som du skrivit att du skulle börja dricka varmt citron vatten innan morgonrundan å när du kom hem frulle å kaffe. Förbränner citronvatten mer än kaffe innan man ska ut på tex en pw?



Tacksam för svar:)



2011-04-20 @ 07:51:26
Postat av: Josephine

sv till J:

Hej :) Ja det sägs att varmt citronvatten sätter igång förbränningen och ska tydligen också vara utrensande ;) vet inte om det förbränner mer än kaffe, men den effekten sägs inte vara så hög. i regel är det bara att koffeinet i kaffet gör så att du orkar träna/ ta i lite mer men är osäker på vilket som förbränner mest. jag skulle tippa på citronvatten. känns mer naturligt liksom :P

2011-04-20 @ 19:09:39
URL: http://jooosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.