friday.

morsning korsning. det blev en löptur imorse med. 3km. såååå skönt och fasen det perfekta sättet att starta en dag på! sen döda jag mage och rygg med massa olika övningar. ska få fram magrutorna igen ;)
massa blåbär, hallon, banan och keso blev det till frukost. och så klart kaffe!

idag har jag massa saker att stå i. ikväll har vi redneck-party. Dang it dude! två av våra amrikanskor i laget fyller år i sommar så vi drog ihop en temafest nu. lite som avslutning och fira de. kommer bli riktigt skoj!
så idag har jag massa ärenden och saker som ska fixas.

ha en grym fredag allesammans!





Kommentarer
Postat av: C

Grymt bra blogg Jossan!

du är snygg, vältränad och målmedveten!

2011-04-15 @ 18:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.