jag minns det såväl, varför kärleken brunnit.

va uppe med tuppen. bokstavligt talat. har inte blivit många timmars sömn denna natt. gick å la mig igår vid elva tiden ihop om att somna tidigt. icke sa nicke. runt två titta jag på klockan sist. och sen igen strax efter 5. kunde inte somna om så det blev att titta på tre avsnitt av greys anatomy. och här sitter jag nu med grönt te, två ägg och lite bacon i magen. rumskamraterna sover och jag känner inte för att köra ett morgonträningspass eftersom det är match ikväll och som tidigare nämnt; för lite sömn. blir nog en promenad iaf, för att inte va värsta segmonstret hela dan.

grym version av låten längesen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.