nike workout - the heartthrob.

grymt bra start på denna vecka. tog mig en snabb löptur till gymet sen körde jag ca 30 min intensiv cardioworkout:

5 min jogging
1 min höga knän
1 min armhävningar med medicin boll
1 min plankan
1 min plankan med hantelrodd + burpee
2 min squat jumps
1 min utfallssteg åt sidan med medicinboll
2 min draken
1 min grodhopp
1 min plankan med rotation
30 sec höga knän
30 sec enbens burpee
30 sec höga knän
30 sec enbens burpee
1 min russian twist (sneda situps med med.boll)
1 min utfallssteg med hantlar
2 min skridskohopp
2 min squat jumps
1 min grodhopp
2 min situps
5 min jogging

armhävningar med medicinboll:


plankan med hantelrodd + burpee:
 

Denna workout är från en app som jag ladda hem till min iphone. riktigt bra! +++++






Kommentarer
Postat av: Cissi

FY FAN! vad jobbigt d3et måste varit?! asmycket hopp på rad ju..

2011-04-04 @ 14:44:25
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Josephine

det satt fint det där passet =) kändes som bäst när jag var klar! haha

2011-04-04 @ 15:47:51
URL: http://jooosy.blogg.se/
Postat av: sara

provade på denna workout idag riktigt jobbig men bra var den!tack för tipset blir att göra denna en gång i veckan nu;)

2011-04-06 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.