påsksöndag.

känner mig stolt att jag tog mig till gymmet när jag kom hem idag. trött som fasen efter ca 3h i buss.
jag körde sönder benen rejält och jag kommer ha träningsvärk som heter duga imorn, men det får det var värt.
hoppas inte knäna blev överansträngde för jag har inte tränat ben på ett tag, och jag körde som sagt väldigt hårt. aja det visar sig.
det blev iaf:
3x10 x3 olika hamstingsövningar
3x10 benböj
3x10 utfallsbenböj åt sidan
3x10 där man krossar benen och sen squatar
3x10 sumosquats
3x10 utfallssteg med rebounce

avslutade med en magserie på 7 övningar och 10 av varje.

blev en sen men god påskmiddag och nu är det en promenad med Klaudia som gäller innan jag säger hej till kudden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.