small world we live in.

okej, världen är ju bra liten ibland. igår när vi i laget serverade mat och dricka på hotellet så visar det sig att de vi serverar är massa fotbollsspelare som ska spela SMslutspel i futsal (inomhus fotboll) i Lindesberg Arena. Och helt random så är det massa bekanta ansikten från Vallentuna som sitter vid borden. Helt sjukt! Personer jag umgicks med när jag gick på gymnasiet men inte haft nån kontakt med de senaste åren.. Det var som att man slängdes tillbaka till den gamla goda tiden för en sekund. Jag blev typ chockad för ett tag! Men det var så otroligt kul att se some old friends :)

Jag och Sara var och hejja på de när de spela semifinal idag vid tolv. De vann! så vi ska kolla när de spelar finalen 18.30 ikväll :) Yeeeea!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.