determination.

okej, en gnutta öppenhet nu, för det är många som frågar angående kosten och så. jag gav mig fan på att göra en stor ändring i kosten. jag slutade helt med godis och gottesaker mest för träningens skull och hälsan. må bättre, va piggare och allt det där. plus i kanten var att de där extra kilona som man lätt går å bär på försvann. jag har tränat som en tok både på gymet, planen och så massor med promenader för att svarva och forma kroppen till det jag vill ha. Det är fantastiskt hur man kan ändra, bygga, forma sin kropp - precis som en målarduk. bara man ger sig fan på't! är dock inte nöjd än, jag vill ha lite mer axlar och biceps ;)

tack vare herbalife som jag körde stenhårt med i början har jag känt mig pigg och full av energi. extrakilona är borta, och jag presterar bättre på volleybollplan. möjligt? oh ja! bästa av allt. jag lyfter mer i gymet, hoppar högre och springer fortare + att jeansen sitter som en smäck nu :) herbalife is the shit - eller hur Linda ;)



Kommentarer
Postat av: Linda

Ameh absolut! Jag ska börja nu igen efter ett litet uppehåll. Jag har ingen energi och min mage är fucked up! Så det behövs lite shaker i min värld nu. Plus att det är så bra när jag inte orkar laga mat! Istället för att inte äta alls!



Är grymt imponerad över dina resultat och din kropp! Du inspirerar mig och jag ska va precis lika fit som du till festivalen ;)

2011-01-26 @ 15:13:11
URL: http://Blogg.mama.nu/lindasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.