gott, snabbt och nyttigt.



det här kanske inte ser så gott ut men det är riktigt gott och nyttigt!
och jäklar så fort det går att laga till också. kycklingen jag använder finns i frysdisken och heter typ strimlad taco kyckling, guldfågeln är märket tror jag. men för er som orkar och har tid så kan man ju köpa kycklingfilé, tina upp den, krydda och dona och sen steka den eller hur man nu vill tillaga sin kyckling. Det här receptet är för oss som framför allt kanske inte har så mkt tid att laga god nyttig mat :P
iaf..

1. hacka och koka morötterna så de blir så mjuka du vill ha de.
2. mickra kycklingen i 3 min
3. lägg upp tillsammans med bladspenat, avocado, fetaost, soltorkade tomater och gurka.
(en sked keso är också fint att ha till, det gillar jag)




Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh gott :)

2011-06-17 @ 23:59:56
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.