HEMFLYTTAD OCH UPPACKAD.

Då var man här igen. Täby. Enligt folkboföringen är jag från och med fredag en 08a-bo. Känns helt okej.
Nu är frågan vad vill jag göra? vart vill jag spela nästa säsong? vad har jag för alternativ? hur ser mina möjligheter ut? det är en hel del att klura på, fundera, känna efter och sen ska beslut tas. Tur att jag ändå har lite tid på mig, behöver inte bestämma mig riktigt än.
När framtiden är oviss tvingas man leva i nuet. Det är bra på sätt och vis. Jag vill bli bättre på att leva i nuet. Inte tänka så mycket liksom.




Kommentarer
Postat av: Erik

Inget Lindesberg nästa år då???

2012-04-26 @ 23:46:15
Postat av: Josephine

sv: kanske, kanske inte! får se vad som händer :)

2012-04-27 @ 10:29:32
URL: http://jooosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.