I GOT THE MOVES LIKE JAGGER.

det gick helt okej att träna idag med tanke på omständigheterna om man ser rent resultatmässigt. men jag kände ju att jag fick puls direkt och jag försökte hålla den nere så gott jag kunde under träningen. tog mig en halvtimme att väcka och vänja kroppen. gjorde lite basics övningar som situps och sen lite dynamisk stretching. tajmingen och reaktionen räknar jag med är tillbaka redan nästa träningspass! och det är ju faktiskt lite skrämmande hur mkt man tappar så snabbt. men å andra sidan kommer det nog tillbaka lika snabbt så jag är inte orolig.
ligger och myser i sängen och let's dance premiären är i full gång. jag hade inte tvekat att vara med om jag fick en inbjudan ;) fatta så kul det skulle vara :D


p&k

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.