VÄNDPUNKTEN??

idag känner jag äntligen att det är påväg att vända. har varit så otroligt rastlös idag - för sjuk för att göra något men inte tillräckligt sjuk för att bara ligga i sängen heeela tiden. huvet är piggare och det är ju bra, halsen är bättre och jag är feberfri. bara lite huvudvärk och ömma bihålor men som sagt så känner jag mig bättre! skönt det för jag är så sjukt träningssugen. och det var inte lätt att stå på bänken igår under matchen! ville bara in och spela men några inhopp fick det bli fast det kändes som jag var i en liten bubbla och det var svårt med tajmingen och jag kände att sjukdomen även satt sig på balanssinnet. hur som helst så gick det hur bra som helst för laget och tillsammans körde vi över katrineholm med 3-0!
nu är det verkligen all fokus på att bli helt återställd. ska försöka träna lite imorgon och se hur det känns..
nej, nu blir det sängen.. som det har de senaste 7-8 dagarna..




Kommentarer
Postat av: Cissi

men det var väl då en trevlig överraskning att kika in här! :)

2012-03-29 @ 20:36:13
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Tiniwini

Älskar bilden!!! :)

Pigga på dig så ses vi imorgon!

Puss

2012-03-29 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till min blogg.